tiistai 14. toukokuuta 2013

Living just to keep going, going just to keep sane

Mun on jotenkin hirvittävän vaikea kirjoittaa tänne mitään järkevää, kun päässä pyörii järjestelmäarkkitehtuuri ja oliosuunnittelun periaatteet. Mä olen nyt siis lukenut perjantaiseen tenttiin, jota yksi kovin viisas opiskelukaverini tituleerasi vaikeimmaksi tähän asti. Mä kun en ole mikään supernörtti ja ohjelmoinnin kurssistakin on jo vierähtänyt tovi, niin olenkin lueskellut pää kolmantena silmänä melkoisessa paniikissa. Mutta se niistä tietskarijutuista.

aurinkolasit - h&m / statementkoru - cubus / housut - gina tricot / kengät - topshop / laukku - furla

Tänään nautimme lounastauosta terassilla ja minulla oli jalassani avokkaat, sekä  vajaamittaiset housut. Tuntui aivan kesältä. Printtipöksyni saivat myös kehuja ohikulkevalta pera57veeltä. Ja ne sanoo, ettei suomalainen mies puhu eikä pussaa. Mä kieltämättä kyllä hämmennyin ja säikähdin tuon kaljakeissien kanssa puuskuttavan hurmurin sanoja, joten onko tuo ihmekään jos eivät uskalla kehua. Mutta mites mun pöksyt uppoavat teihin? 

<3:Khaija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti