lauantai 7. heinäkuuta 2012

Kohti Espanjaa!








Nyt olen  kaivanut esiin kivoimmat kesävaatteeni, kaikki liehuvat mekkoni ja rantavermeeni, sekä saanut ne sullottua vielä samaan matkalaukkuun. 




Nimittäin kohta otamme taksin allemme perheeni kanssa ja lähdemme kohti Helsinki-Vantaata lopullisena määränpäänämme Espanjan Mallorca! Viikon ohjelmassa on maata auringossa, nauttia hotellin all inclusiven tarjoiluista, löhötä vähän lisää ja sitten taas syödä.  Saatetaan me hiukan tietty myös shoppailla ja käydä tarkastamassa paikallinen yöelämä. Ihan huikeeta pitää yksi lomaviikko kesässä ja ihan vaan rehellisesti ottaa rennosti ja latailla akkuja. Olla vaan ilman mitään sen tiukempaa aikataulua tai suunnitelmaa. Jes!  Ylläolevat kuvat lainattu hotellin sivuilta.

Olen ajastellut arkistoihin jääneitä päivänasuja ja muita juttuja reissun ajalle, joten täällä tulee juttuja olemaan, vaikken livenä olekaan paikalla. Olen siis laskeskellut sen varaan, että mulla ei konetta ole matkassa. Palaillaan siis mahdollisesti livenä viikon päästä, ellei iske hirveä ikävä ja tee mieli heittää tänne hehkutuskuvia (; Ihanaa  viikkoa teille! Mä meinaan nauttia NIIIIN täysillä! Heissanssaa!

<3:Khaija

1 kommentti: