sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Back in Finland!



























Viimeisen viikon olen siis makoillut Mallorcan auringon alla. Hiukan meni aika nopeasti. Säät olivat aivan loistavat, ruokaa oli mielettömästi ja viikko oli kaikella tapaa oikein onnistunut. Yövyimme siis Palman reunalla Magalufissa, hotelli Atlantic Parkissa. Rantaan oli viiden minuutin kävelymatk. Vaikka kuinka sanoin, että ainoana ohjelmana on makoilla altaalla ja vaan hengailla, teimme vaikka mitä muutakin. Oikeastaan kokoajan oli jotain ohjelmaa. Niin paljon kaikkea siistiä sitten teimmekin, shoppailtua tuli myös jänniä juttuja ja kuvia kertyi MUUTAMA. Heitin tähän nyt randomisti fiiliskuvia, mutta tosissaan selkeämpiä postauksia ja asukuvia vielä luvassa. Hihi, voinkin ihan hyvällä omallatunnolla siis lötköillä ainakin seuraavan viikon jossain verkkareissa. Tai voisin, jos sellaisia käyttäisin.

Saavuimme viime yönä Helsinki-Vantaalle reilusti puolenyön jälkeen. Muutenkin unet ovat jääneet viikon aikana hiukan vähäisiksi tuolla paperiseinäisessä partyhotellissa. Reissussa mulla on yleensäkin hirveä tarve herätä aina aikaisin, se myöhään nukkuminen ei vaan onnistu. Nyt tänään onkin sitten jo otettukin hiukka univelkoja takaisin nukkumalla iltapäivään ja ihan vain makoilemalla (ja syömällä) kokonaisen päivän. Niin ja tottakai tuota Villeä olen halinut ihan kunnolla, pienoinen ikävä kerkesi tuossa viikossa tulla. Onneksi se tuli yöllä mua kentälle vastaan. Nyt taidan loppuillan käyttää tähän todellisuuteen palailuun. Meinaan tuon +30 rentoilun jälkeen pitäisi heti huomenna palailla töihin täällä sateisessa Suomessa. Mutta ehkä mä kestän, kun olen hiukka onnessani, että pääsen millon vaan peipsin kainaloon. Nyt tämä pöpperöpää menee koomailemaan jonkin leffan (ja ruuan, ylläri) pariin! Adioos!

<3:Khaija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti